قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

تولدم مبارک!!

Happy birthday to me 

Happy birthday to me 

Happy birthday to me 

 Happy birthday to me 

 

 

سلام دوستان... 

بازم شادی و بوسه گلای یاس و میخک میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک...!!! 

فردا روز 25 خرداد روز جهانی گل و گیاه رو به خودم و شماها تبریک میگم... 

و از همه دوستام معذرت خواهی میکنم بابت کافی شاپی که از دست دادن امروز و قول میدم بعد از اینکه از سفر برگشتم ببرمتون حتما... 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:12 http://xlarg52.blogfa.com

سلام عزیز تولدت مبارک باشه دیگه خبری ازت نیستش منتظر خبری از شما عزیز هستم

مجید شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:09 http://xlarg52.blogfa.com

سلام کجا هستی؟ خبری ازت نیستش اپم اگه تونستی بیا خوشحال میشم ۰۹۳۶۰۳۱۶۴۸۱

م چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08

سلام
دوست من
تولدتـــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــ
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$

تولدتـــــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــــ
خدایا عزیزی که این نظر را می خواند:

بر بال آرزوهایش پرواز ده

او را در همه لحظات در یاب

مبادا حسته شود

بیمار شود

و یا غم ببیند

دلش را سر شار از شادی کن

آنچه را به بهترین بندگانت عطا میکنی به او عطا کن

امین یا رب العالمین


مردم اغلب بی انصاف

بی منطق و خود محورند

ولی آنان را ببخش...

اگر مهربان باشی

تو را به داشتن انگیزه های نهان متهم می کنند

ولی مهربان باش...

اگر شریف و درست کار باشی

فریبت میدهند
ولی شریف و درست کار باش...

نیکیهای امروزت را فراموش می کنند

ولی نیکو کار باش...

بهترینهای دنیا را به دنیا ببخش

حتی اگر هیچ گاه کافی نیاشد
در نهایت میبینی هر چه آنچه که هست

همواره میان تو خداوند است
نه میان تو و مردم

دعا کردم که تنها مال من شی

تو تعبیر قشنگ فال من شی

دعا کردم بدونی چشم به راتم

هنوز دلبسته بغض صداتم

اگه بازم دلت با دیگرونه

چشات دنبال از ما بهترونه

بذار با یاد تو دلخوش بمونم

فقط دلتنگیات با من بمونه

بازم تودلتـــــــــــــــ مبارکــــــــــــــ
در مرام ما اسیران

عاشقی رسمی ندارد

دوستی را می پرستم

چونکه پایانی ندارد

خواستم اس بزنم شمارت را نداشتم

تولدتـــــــــــــــــــــــ خیلــــــــــــــی مبارکـــــــــــــــــــ
به من هر سر بزن

(خصوص)

http://baghroozegar.blogfa.com/

ممنوووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد