قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

نمی خوام...

وای امروز تنها بودم و خودم برای اولین بار نهار درست کردم که غیر از فست فود و ساندویچ سرد و انواع و اشکال مختلف تخم مرغ بود...  

  

نمی خوام بگم توی این روزگار...از نوع لعنتیش...چی داره بهم میگذره{حذف شد}...نمی خوام بگم که دیگه تحمل هیچ کسیو ندارم...نمی خوام بگم که کم حوصله و مغرور و بد اخلاق شدم... 

نه...نمی خوام...یعنی حق ندارم که از زندگیم گله کنم... 

بی خیال...  

شق منه فروووووووووووووووووووووووغ لیلیلیلیلیلیلیلیلیلی  

واییییییییییییییییییییییییییی بچه ها کتاب فروغ فرخزادم نیست اخه یعنی چی؟؟؟؟کسی برش نمیداشت اخه... 

بی خیل شعرمو پیدا می کنم بعد می نویسم... 

فعلا ....... 

کتابم رو پیدا کردم...چون کلفته همیشه پول های کهنه ام رو لاش میذارم تا بهتر بشه..هههه ۳تا هزاری از توش پیدا کردم...مال دفعه های قبل بوده که ندیده بودم...هههه... 

... {حذف تصویر}

گذران  

...

تا به کی باید رفت 

از دیاری به دیاری دیگر 

نتوانم. نتوانم جستن 

هر زمانی عشقی و یاری دیگر  

کاش ما آن دو پرستو بودیم 

که همه عمر سفر می کردیم 

از بهاری به بهاری دیگر 

آه. اکنون دیریست 

که فرو ریخته در من.گویی 

تیره آواری از ابر گران 

چو می آمیزم.با بوسه ی تو 

روی لب هایم.می پندارم 

می سپارد جان.عطری گذران 

آنچنان آلوده ست 

عشق غمناکم با بیم زوال

که همه زندگی ام می لرزد  

چون تورا می نگرم 

مثل این است که از پنجره ای 

تک درختم را سرشار از برگ 

در تب زرد خزان می  نکرم 

مثل این است که تصویری را 

روی جریان های مغشوش آب روان می نگرم 

شب و روز 

شب و روز 

شب و روز 

بگذار که فراموش کنم 

تو چه هستی.جز یک لحظه.یک لحظه که چشمان مرا 

می گشاید در برهوت آگاهی؟

بگذار  

که فراموش کنم.

نظرات 26 + ارسال نظر
قانون شکن سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:15 http://lawbreaker.blogsky.com

یک موقع هایی باید گله کنیم ، گله نکنی از این زندگی "لعنتی " تو دلت میمونه ،اونوقت تو می میمونی و یک دنیا قصه که به هیچکس نمی تونی بگی ...

علی سوهانی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:07 http://www.galleri77.blogsky.com/

سلام

ممنون از اینکه بهم سرزدید.

ایشالا بی گله باشید!

نوید چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:00 http://lawbreaker.blogsky.com

هیچکس مثل فروغ اینجوری قشنگ با کلمه ها بازی نمی کنه ، لذت بردم .

ممنونم لینکم کردی، خیلی لطف داشتی . منم سیب آبی رو جز دوستانم قرار دادم .

رضا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:15 http://www.musiciranian.blogfa.com


♥♥
♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥

رضا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:17 http://www.musiciranian.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_----------------------------------- __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

رضا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:17 http://www.musiciranian.blogfa.com

############@#######################@########
##########@@@@@#################@@@@@#######
########@@@@@@@@@###########@@@@@@@@@#####
######@@@@@@@@@@@@@#####@@@@@@@@@@@@@###
####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
###@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
###@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@###
####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@####
#####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@######
#######@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#######
#########@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#########
###########@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@###########
#############@@@@@@@@@@@@@@@@@############
##############@@@@@@@@@@@@@@@##############
################@@@@@@@@@@@@###############
#################@@@@@@@@@@#################
###################@@@@@@@###################
####################@@@@@####################
####################@@@@#####################
####################@@@######################
###################@@########################
##################@#########################

دختر آریایی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 http://aryagirl.blogsky.com/

سلام شادی جان
ممنون از لطفت دختر خوب
و ممنون از شعر فروغ که بهترینه
روز های خوبی داشته باشی

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 http://www.musiciranian.blogfa.com

واااااااااااااااای چه قالب زیبا و دلنشینی ، به اسمش هم
می خوره .

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 http://www.musiciranian.blogfa.com

بازم بگم وااااااااااااااااای چه غذائی ، دهنمون آب افتاد ، همشو تنهائی خوردی ، پس نوش جانت .!!!

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 http://www.musiciranian.blogfa.com

شادی جون مثل اینکه شما عاشق شعر های فروغ هستید ،آره

اینم از فروغ فقط بخاطر تو :

آفتاب می شود

نگاه کن که غم درون دیده ام
چگونه قطره قطره آب می شود
چگونه سایهء سیاه سرکشم
اسیر دست آفتاب می شود
نگاه کن
تمام هستیم خراب می شود
شراره ای مرا به کام می کشد
مرا به اوج می برد
مرا به دام می کشد
نگاه کن
تمام آسمان من
پر از شهاب می شود

تو آمدی ز دورها و دورها
ز سرزمین عطرها و نورها
نشانده ای مرا کنون به زورقی
ز عاجها، ز ابرها، بلورها
مرا ببر امید دلنواز من
ببر به شهر شعرها و شورها

به راه پرستاره می کشانی ام
فراتر از ستاره می نشانی ام
نگاه کن
من از ستاره سوختم

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 http://www.musiciranian.blogfa.com

کنون که آمدیم تا به اوجها
مرا بشوی با شراب موجها
مرا بپیچ در حریر بوسه ات
مرا بخواه در شبان دیرپا
مرا دگر رها مکن
مرا از این ستاره ها جدا مکن

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 http://www.musiciranian.blogfa.com

اکنون تو اینجائی
گسترده چون عطر اقاقی ها
در کوچه های صبح
بر سینه ام سنگین
در دستهایم داغ
در گیسوانم رفته از خود، سوخته، مدهوش
اکنون تو اینجائی

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 http://www.musiciranian.blogfa.com

میآیم ، میآیم ، میآیم
و آستانه پر از عشق میشود
و من در آستانه به آنها که دوست میدارند
و دختری که هنوز آنجا ،
در آستانهء پر عشق ایستاده ، سلامی دوباره خواهم داد

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 http://www.musiciranian.blogfa.com

من از تو میمردم
اما تو زندگانی من بودی


تو با من میرفتی
تو در من میخواندی
وقتی که من خیابانها را
بی هیچ مقصدی میپیمودم
تو با من میرفتی
تو در من میخواندی

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 http://www.musiciranian.blogfa.com

تو دستهایت را میبخشیدی
تو چشمهایت را میبخشیدی
تو مهربانیت را میبخشیدی
وقتی که من گرسنه بودم
تو زندگانیت را میبخشیدی
تو مثل نور سخی بودی

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 http://www.musiciranian.blogfa.com

تو گونه هایت را میچسباندی
به اضطراب پستان هایم
وقتی که من دیگر
چیزی نداشتم که بگویم
تو گونه هایت را میچسباندی
به اضطراب پستان هایم
و گوش میدادی
به خون من که ناله کنان میرفت
و عشق من که گریه کنان میمرد


تو گوش میدادی
اما مرا نمیدیدی

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 http://www.musiciranian.blogfa.com

شادی جون من چند تا کلیپ از فروغ دارم . اگه دوست داشتی ، آی دی تو بده بزارم ایمیلت

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 http://www.musiciranian.blogfa.com

به یاد فروغ :

بزرگ بود
و از اهالی امروز بود
و با تمام افق های باز نسبت داشت
و لحن آب و زمین را چه خوب می فهمید
صداش
به شکل حزن پریشان واقعیت بود
و پلک هاش
مسیر نبض عناصر را
به ما نشان داد
و دست هاش
هوای صاف سخاوت را ورق زد
و مهربانی را
به سمت ما کوچاند داد
به شکل خلوت خودبود
و عاشقانه ترین انحنای وقت خودش را
برای آینه تفسیر کرد
و او بشیوه ی باران پر از طراوت تکرار بود

رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 http://www.musiciranian.blogfa.com

امیوارم با کامنتام خسته ات نکرده باشم ، راستی یادم رفت بهت بگم مواظب دستات باش

حامد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:52

اینها رو نخوی از بین میری

خودت می دونی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:19

############@#######################@########
##########@@@@@#################@@@@@#######
########@@@@@@@@@###########@@@@@@@@@#####
######@@@@@@@@@@@@@#####@@@@@@@@@@@@@###
####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
###@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#
###@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@###
####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@####
#####@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@######
#######@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#######
#########@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#########
###########@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@###########
#############@@@@@@@@@@@@@@@@@############
##############@@@@@@@@@@@@@@@##############
################@@@@@@@@@@@@###############
#################@@@@@@@@@@#################
###################@@@@@@@###################
####################@@@@@####################
####################@@@@#####################
####################@@@######################
###################@@########################
##################@#########################

رضا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:04 http://www.musiciranian.blogfa.com

شادی جون سلام
از کامنت هائی که برام گذاشتی ممنونم .

می دونی وقتی سیب آبی رو داخل نظرات دیدم ، خیلی خوشحال شدم یعنی خوشحالم کردی . بازم از این کارا بکن .

راستی من چند تا از ویدئو کلیپ های فروغ فرخ زاد رو دارم .
اگه دو ست داری ، آی دی تو بده برات بزارم . فعلا بای

نیــــــــــــلوفـــــــــر(love hoom دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 http://kamihoomi-aremylove.blogfa.com

salam azizam kho0bi?? che khabar? upet ali bo0d azizam mer30 ke pisham o0madi o be yadam bo0di.

سمیرا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:54 http://www.dokhtare-asemon.persianblog.ir

سلام
خوبییییییییییییییی ؟!
بابا مرتب !!! منم یه فریبرز داشتم فقط یه کمی گنده تر از مال تو بود !!! اسمش هم فریبرز بود !!! متاسفانه سر به نیست شد !!!

کمال/عراق دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:37

مالْ و مالْ نه بیْت
دلْت
شاد
بیْت!
وبلاکه که ت

زوْر زوْر

جوانه
{قشنگه}

کمال/عراق چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:34

از این به بعد
مواظب دستات
باش
!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد