قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

معذرت خواهی

با اهدای سلام و درود... 

لطفا حرف های اینجانبه را خواندن بفرمایید... 

با عرض پوزش از تک تک عزیزانی که مارا یاد نمودند و اینجانبه دوشیزه عالیه ی علیه با کمال بی انصافی قصد فراموش داشتم... 

اگر بگویم که در این مدت چه به روزگارم آمده احتمالش اندک است مرا عفو نموده و بر سرم هجوم نیاورید... 

خوب بسه دیگه فعلا اینو داشته باشید تا بعد دوباره میام 

یاعلی  

.......................................................................................................................

وای خدا من چه کار سختی رو انداختم به دوش خودم ...
حالا من چه جوری می تونم براتون کامل توضیح بدم که چی شد؟؟؟
من دقیقا 5 ماه نبودم خوب اینو قبول دارم هرچند مدت خیلی زیادی هم نبوده...
همین قدر رضایت بدید که فقط به صورت تیتر براتون چند نمونش رو میگم خوب؟؟؟

یه جدایی طولانی مدت از یه سری از عزیزامکه خیلی واسم سخت بود
یه سری مشکلات روحی که از پا درم اورد
{حذف شد}جاتون خالی با اهل بیت و فامیل های وابسته رفتیم پیست اسکی (با تیوپ)و 4 یا 5 بار با انواع مختلف اعضای بدن افتادن
روی برفا به حالت سقوطی همراه با الهام جون به دلیل اینکه دوتایی با این هیکل های خرس مانند با یه تیوپ
میومدیم پایین و سر راه با تیوپ میرفتیم روی دست انداز بزرگی که درست شده بود و تو هوا چپه می شدیم و... و خندیدن همه پسرا
و بعد همه دچار سرماخوردگی شده بودن به خاطر گوله برفایی که بهشون خورده بود و من دریغ از ذره ای احساس سرما چون هیچ راه نفوذی نداشتم
و همه به خونم تشنه بودن چون انقدر پوشیده بودم نه سردم میشد نه گوله برفیاشون اثری داشت واسم در عوض حال همه رو گرفتم...
اخه یه شلوار گرم و جوراب های بسیار بلند و شلوار کتون روش یه بلوز آستین بلند و ساق دست های کشباف و مانتو گرم و یه پالتو مثل پالتوی اسکیمو ها
شال معمول که گرم و کلفت واسه زمستونه پیچیده بودم دور گردن و سرم شال گردن هم دوره صورتم پیچیده بودم کلاه هم تا روی چشمام بود و از حفره های
شالگردنم میدیدم دستکش هم که دیگه واجب بود.
وای شبیه خرس شده بودم تو عکس میبینید دیگه
این ترم زبان رو هم پاس کردم با نمره ی تقریبا خوب و رفتم ترم بعدی
یه شب تو راه برگشت از کلاس ساعت 8 شب بود با چند تا پسر دعوای بدی کردم و تا 2 یا 3 روز حسابی کلافه بودم
دیروز هم به دلایل روحی و جسمی مدرسه نرفتم
امروزم که خیلی روز بدی بود خیلی درد کشیدم خدا برای کسی نخواد نازنین و شیما شاید بتونن درک کنن چی کشیدم 

نامم را پدر انتخاب کرد!
نام خانوادگی را یکی از اجدادم!
دیگر بس است!
راهم را خود انتخاب خواهم کرد...  

نظرات 7 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:18 http://just-a-day.blogsky.com

سلام عزیزززززززززززززززم
کلی نا امید شده بودم از اومدنت
فکر کردم دیگه نمیای
اتفاقا صبح داشتم به اسمت توی لینکا نگاه میکردم و پیش خودم میگفتم یعنییییییییییییی اصلا نمیاد دیگه؟؟؟
دل منم خیلییییی تنگ شده
زود بیا بگو کجا بودی شاید یک کم بخشیدمتا:دییییییی

نازنین چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:47 http://maradaryab32.blogsky.ir/

سلام خانومی .چطوری؟
خدا رو شکر که خوبی .ممنونم که سر زدی به وب غبار گرفته من .
همیشه بیادتم
مواظب خودت باش

شیما شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:37

سلام عزیزززززززززم
چرا دیر شد تا من بیام؟؟؟؟ببخشید....دیگه دیر نمیکنم
خوبی؟
آخی...واسه گوشیت خیلی ناراحت شدم...
بعد ۵ ماه اومدی حالا هم تیتر وار میگیییییییییییییییییییییییییی
حالا خوبی؟روحی؟جسمی؟
چرا بیمارستان؟چرا تنهایی؟چرا دوری؟
خوب مردم از فضولی که:دیییییییییییییییی
دوستت دارم عسیسم بی خبرم نزاری دیگه هاااااااااااا

حسین. ابلیس سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:02

سلام .
امیدوارم همیشه موفق باشی.

رها پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 http://lamakan.blogsky.com

سلام شادی جونم...خوبی دختر خوب و نازنین..اولا عیدت مبارک امیدوارم سال 88 سال شادکامی و موفقیت و پیروزیت باشه ..اما دوم اینکه آفرین که رمان می خونی ..بذار یه چیزی بهت بگم مثل خواهر بزرگ ...اینکه عشق خیلی خوب و قشنگه برای همین حیفه که انسان الکی عاشق بشه..تا می تونی رمان بخون و از عشق و عاشقی آدمها یاد بگیر اما عشقت را نگهدار برا وقتی که واقعا جاش افتاد جایی که ارزش عشق و عاشقی داشت...همیشه شاد باشی گلم...بوس

سمانه سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 http://manelli.blogsky.com

خیلی ممنونم عزیزم ولی من نمی دونم چن سالته به هر حال باحالی موفق باشی جیگر .

TNT سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:38 http://bato13.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
خوشهال میشم به وبلاگ من هم سربزنی
موفق وازاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد