قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

گرمه هواااااااا!!!!

سلام برو بچ... 

اینجانب با بد شانسی تمام سیستم خونه رو دادم برای تعمیر البته پس از سال ها. حالا کلی وقت طول می کشه که درست بشه تازه اگه درست بشه تا ۱ماه دیگه دست خالم میمونه که کارش راه بیافته...اداره دولتی رو دارین توروخدا؟؟؟؟سیستم نداره...کارمنداش باید خودشون سیستم ببرن...حالا اگه کارمندا با کمبود سیستم مواجه بشن باید چیکار کنن؟؟؟؟ 

بگذریم... 

الن چند وقته با همه ی گیر و گرفتاریاش بد نگذشته...من که عاشق خریدم یه سری کامل توی تیر لباس گرفتم...میدونید که این مانتو تریکو های لخت مد شده مدل سینه کوتاه چین چین...ماهم چند روز پیش رفتیم یه دونشو خریدیم و با کلی ذوق اومدم خونه و بابام حالمو گرفت که کوتاهه... 

خلاصه با کلی جنگ و دعوا دیشب رفتم از حرصم ۲تا مانتو خریدم که تقریبا چین چینه... 

البته یکیش مثه لباس خوابه سوسانو میمونه... 

شلوارم امروز می خرم...هههه...من خیلی دختر بدیم واسه بابام... 

این روزا هیچ چیز برام لذت نداره...حتی خرید کردن...همه چیز تکراری و مسخره... 

جشنواره هم امروز شروع میشه تا جمعه و من نمیتونم برم...جالبه ...از همه جا گروپ گروپ مهمون برای بابام میاد و من که دخترشم نمی تونم برم...فردا هم که مسابقه کورس و سواری خوب رو برگذار می کنن و من از شرکت توی جشنواره محرومم... 

و اما دلیل... 

چون یه دخترم... 

و این باعث میشه که نتونم اخر هفته رو اونجا باشم... 

شانس من... 

هیچ گروهی با خودشون زن و دختر نیاوردن... 

شانس من... 

شوهر عمه ام . عمه ام رو نمیاره و با برادرش و پسرای برادرش میره... 

و من باز باید به خاطره دختر بودنم از خیلی چیزا محروم بشم... 

... 

وای دوستم اومد من برم دیگه...باید برم کتابامو بخرم... 

فعلا بابای...

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 http://201263.blogsky.com

سلام!
وبلاگه جالبی داری! از این نظر میگم که احساس میکنم نوشته هاش صادقانه هستش.
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی!

ملیسا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:46

سلام خانوم خانومها
خوبی ؟؟
ببخشیچ ها اون روز کارتم تموم شد شرمنده تازه تو ایدی خودتو عوض کردی یا نمیخوای دیگه ا من چت کنی کلا نمیتونم بفهمم چته

رضا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:51 http://www.musiciranian.blogfa.com

رمضان شهر عشق و عرفان است * * * رمضان بحر فیض و احسان است
رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان * * * در شبــستان قلــب انـسان است
مـــاه تــحکــیــم آشنـــایــــی هـــا * * * مــاه تعــطیل قــهر و حرمان است
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
در آستانه ماه رمضان منتظرتون هستم[گل]

صدای خاص پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:07 http://yek-jaye-khali.blogsky.com/

salam dooste aziz
mamnoonam.shoma lotf darin.
shoja mibinin :d
soalatoon ro hamin ja beporsin.chon man hich nazariyo taeid nemikonam.
unyeki webam ham bayad penhan bemoone va hichvaght nakhaham goft.
bazam lotf darin az inke mano link kardin va hamishe hamraham hasti
movafagh bashi.
see you later

صدای خاص پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:14 http://yek-jaye-khali.blogsky.com/

rasti az farvardine 88 matalebet ro mikham bekhonam albate bad az dc shodan.
montazeret hastam va montazeram bash
good nisht

النا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 http://elena-moa.persianblog.ir

سلام
شعر قشنگب بود

درنا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:30

خیلی ناراحت شدم که حراست تاییدت نکرد انشاءا...یه کار بهتر پیدا بشه امیدت به خدا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد