قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

  

 بهار  تعبیر  عاشقانه  زیستن  و نوروز  بهانه ای  برای  تبریک  دوباره  زیستن  است

 

با آرزوی سالی سبز. 

 

 

  

 

 سلام به همه... 

سال نورو تبریک میگم امیدوارم امسال شاهد اندک تحولاتی باشیم!! 

البته فقط امیدوارم!! 

قربون همتون...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیسا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

سلام شادی جونم
مادرم عید نوروز ایران بود بهش کفتم که به تو زنک بزنه وتورو ببینه ولی خوب بهم کفت که وقت نکرد
همین امروز از ایران برمیکرده نمیدونی شادی جقدر این عید برای من غصه داره من 3 روزه همش کریه میکنم خیلی دلم کرفته تنهااااام امید وارم سال بعدی ایران باشم وبا شما جشن بکیرم با این که احساس میکنم محاله

رضا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:40

شادی مگه من از دوستای خیالی توام ! یعنی ما فقط توو خیال تو هستیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد